Vážený týme hotelu Chariclea, jsem váš pravidelný host a toto byla již má čtvrtá návštěva u vás. Vždy jsem byla ubytovaná u Vas v hotelu, takže mám možnost porovnat úroveň služeb během jednotlivých pobytů. Hotel i celkovou atmosféru Poděbrad mám velmi ráda, nicméně letos došlo k několika…
Zobrazit pokračování…Vážený týme hotelu Chariclea, jsem váš pravidelný host a toto byla již má čtvrtá návštěva u vás. Vždy jsem byla ubytovaná u Vas v hotelu, takže mám možnost porovnat úroveň služeb během jednotlivých pobytů. Hotel i celkovou atmosféru Poděbrad mám velmi ráda, nicméně letos došlo k několika nepříjemným situacím, které pobyt znepříjemnily nejen mně, ale i mým rodičům, kterým jsem pobyt darovala jako dárek. Většinu podnětů jsem řešila v daný okamžik přímo na recepci, ale ráda bych je nyní shrnula. Pozitiva: 1. Čistota pokojů byla jako vždy vynikající. 2. Vybavení pokoje skvělé. 3. Bazén a wellness v naprostém pořádku. 4. Výběr jídel v rámci polopenze – výborný. 5. Recepce – skvělý personál a profesionální přístup. Jediné, co bych doporučila ke zlepšení, je možnost úschovy zavazadel u Vás na recepci ve všední dny, nejen o víkendu. Ne každému se chce kvůli tomu chodit do vedlejšího hotelu. Negativa: 1. Nevhodné chování pokojské Pokojská vstoupila do pokoje 104 10. 2. v 7:15 ráno, ihned po zaklepání, aniž by vyčkala na odpověď. Moji rodiče byli stále v posteli, a považuji za velmi neprofesionální vstupovat do pokoje tak brzy, zvlášť pokud není check-out den. Moje maminka ji musela požádat, aby odešla, protože chtěli mít klid. Ano, neměli jsme na dveřích cedulku „nerušit“, ale i tak by měla pokojská respektovat soukromí hostů a nepřicházet tak brzy, kort když není check out. Stejně tak byl na chodbě v ten samý den ráno kolem 700–7:30 velký hluk a hlasité hovory, což rušilo spánek. Bylo by vhodné hosty při check-inu upozorňovat, aby v určité hodiny dodržovali klid, pokud jim to není přirozené. 2. Nevhodné chování personálu kuchyně během večeře Během večeře mi přišlo velmi neprofesionální, že kuchaři mezi sebou hlasitě žertovali a vedli osobní rozhovory, které hosté nechtěli poslouchat. Nehledě na jejich nevhodné komentáře o partnerkách a soukromém životě, což rozhodně nepatří do prostředí hotelové restaurace. Nejednalo se pouze o krátké komentáře, ale dlouhé hlasité a trapné hovory. Navíc při naší poslední večeři 10. 2. přišla do kuchyně skupina mladých lidí navštívit svého známého kuchaře. Hlasitě se bavili přímo u pultu s jídlem pro hosty, a následně si sedli mezi hosty ke stolu a objednali pivo. Omlouvám se, ale s ohledem na své zkušenosti v hotelnictví – pracovala jsem v Londýně v různých odděleních, včetně recepce, kuchyně, úklidu, restaurace i konferenčních služeb – mi toto chování přijde naprosto neprofesionální a nevhodné pro hotel vaší úrovně. Ráda bych zdůraznila, že se něco podobného stalo poprvé během mých pobytů u Vás, a doufám, že to byl ojedinělý případ, nikoliv známka toho, že zaměstnanci zpohodlněli a přestali si zakládat na kvalitě služeb. Ubytovali jsme se ve čtyřhvězdičkovém hotelu, nejdražším v celých Poděbradech, a bohužel tento zážitek pro nás byl velkým zklamáním. S pozdravem, Zuzana Jindova
14. únoraZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Milý a ochotný personál, procedury oblažující tělo i duši. A také to, co je u mě často rozhodující ⏤ výborná kuchyně.