Update cookies preferences
Po infarktu myokardu Indikace II/2
Registrace pacienta

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

98,7 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 78 klientů a 77 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Mohly by být lépe označeny chodby,nějaké šipky, ukazatele,hodně lidí co přijedou první dny bloudí mezi novou a starou budovou. Jinak musím pochválit ženy které rozdávají jidlo v jídelně, moc hodne, i sestřičky na všech procedurach.

Zobrazit pokračování…

Mohly by být lépe označeny chodby,nějaké šipky, ukazatele,hodně lidí co přijedou první dny bloudí mezi novou a starou budovou. Jinak musím pochválit ženy které rozdávají jidlo v jídelně, moc hodne, i sestřičky na všech procedurach.

26. září
perfektní

Bylo to prima včetně procedur. Ke stravě: jídlo bylo dobré a hlavně ho bylo moc.Doporučoval bych zmenšit porce.

Zobrazit pokračování…

Bylo to prima včetně procedur. Ke stravě: jídlo bylo dobré a hlavně ho bylo moc.Doporučoval bych zmenšit porce.

10. září
perfektní

sestřičky byly moc příjemné

Zobrazit pokračování…

sestřičky byly moc příjemné

19. srpna
dobrá, ale...

Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský

Zobrazit pokračování…

Spokojenost s ubytováním , úklidem i stravováním a procedurami, negativně hodnotím že jsem po týdnu onemocněl covidem a musel jsem opustit hotel Libenský

9. října
dobrá, ale...

Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.

Zobrazit pokračování…

Pobyt ve vašich lázních byl příjemný a prospěšný. Paní MUDr Gajdošová, příjemná a profesionální. Personál při procedurách příjemný , pokojská taktéž. Pripominky: ve dvoulůžkovém pokoji málo úložného prostoru. Na recepci nejstarší pracovnice ( tmavovlasá s brýlemi) neochotná a nepříjemná.

8. října
dobrá, ale...

Kvalitní léčebné procedury a přístup rehabilitačních sester. Mizerná kvalita jídla. Na pokojích bych doporučila větší úložné prostory s ohledem na to, že pacienti mají 28 denní léčebnou rehabilitační péči a ne všichni mají možnost jezdit domů si vyprat. Na zvážení by stálo též zamyslet se na…

Zobrazit pokračování…

Kvalitní léčebné procedury a přístup rehabilitačních sester. Mizerná kvalita jídla. Na pokojích bych doporučila větší úložné prostory s ohledem na to, že pacienti mají 28 denní léčebnou rehabilitační péči a ne všichni mají možnost jezdit domů si vyprat. Na zvážení by stálo též zamyslet se na možností místnosti pro vyprání osobního prádla.

3. října
dobrá, ale...

Ubytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být…

Zobrazit pokračování…

Ubytování: když jsou pokoje bez klimatizace, bylo by dobré nabídnout hostům místo teplé deky ve vedrech například jen prostěradlo. Jídlo: přílohy se občas nepovedly (proti tomu maso bylo dobré a bylo hodně). Procedury: jestliže je tělocvična v jiném budově než ubytování, pak by u ní měly být šatny.

14. září
dobrá, ale...

Vše bylo v pořádku, ale je vždy co zlepšovat. 1) nelíbil jsi mi volební meeting před hotelem Libánský, Motoristů a Stačilo. Podle mě to sem nepatří. Je to zneužívání důchodců, kteří se sem přijel léčit. 2) co se týče jídelníčku, tak mě osobně chyběli luštěniny. 3) navštívil jsem váš krásný…

Zobrazit pokračování…

Vše bylo v pořádku, ale je vždy co zlepšovat. 1) nelíbil jsi mi volební meeting před hotelem Libánský, Motoristů a Stačilo. Podle mě to sem nepatří. Je to zneužívání důchodců, kteří se sem přijel léčit. 2) co se týče jídelníčku, tak mě osobně chyběli luštěniny. 3) navštívil jsem váš krásný bazén, který je velmi dobře vybaven. Kolem bazénu při navlhčení podlahy jsem nepříjemně uklouzl a natáhl si zadní přitahovač na noze. Chtěl bych poděkovat všem lidem a personálu za velmi krásný a příjemný pobyt ve vašich lázních.

10. září
dobrá, ale...

Jídlo bylo celkem dobré , ale tak tvrdé kuřecí maso a zvláště "vepřový " řízek jsem za celý svůj život neokusil. Kuchař neumí maso připravit a krájet přes vlákna. Ubytování a ostatní služby byly na dobré úrovni. Děkuji .

Zobrazit pokračování…

Jídlo bylo celkem dobré , ale tak tvrdé kuřecí maso a zvláště "vepřový " řízek jsem za celý svůj život neokusil. Kuchař neumí maso připravit a krájet přes vlákna. Ubytování a ostatní služby byly na dobré úrovni. Děkuji .

9. září
dobrá, ale...

Ubytování i procedury výborné. Jen u některých procedur byly krátké časové úseky na přemístění se za další procedurou, obzvláště, pokud byla v jiném zařízení(G-Rex apod.) Někdy byly nastavené nevhodné kombinace po sobě jdoucích procedur,př.perličková koupel a následně hned rotoped. Vylepšit by…

Zobrazit pokračování…

Ubytování i procedury výborné. Jen u některých procedur byly krátké časové úseky na přemístění se za další procedurou, obzvláště, pokud byla v jiném zařízení(G-Rex apod.) Někdy byly nastavené nevhodné kombinace po sobě jdoucích procedur,př.perličková koupel a následně hned rotoped. Vylepšit by se měla hlavně kuchyně. Především mě překvapila absence pravého másla u snídaní, a také chyběla denní nabídka sladkého pečiva. Pokud se nějaké párkrát objevilo, nebylo připraveno v dostatečném množství. Denní nabídka másla a sladkého pečiva je standardem u jiných hotelů a penzionů. Co mě překvapilo, byla naprostá absence nějaké rampy u vchodu do hotelu Libenský a i do jeho nové části pro klienty, kteří se tu léčí s pohybovým aparátem nebo i jen starší senioři, kteří mají problémy s chůzí. Všude musíte zdolávat schody, především při přechodu do nové části hotelu, aby jste se dostali k dalšímu výtahu v této nové části, máte zde 6 schodů, což je pro některá jedince nepřekonatelná překážka, př.klienti s chodítkem. Ono to není jednoduché ani v případě nastěhování se na celý měsíční pobyt,kdy táhnete velký kufr a ani nemusíte mít problém s chůzí. Hodila by se při tom v jejich části zabudovaná nějaká nakloněná plošina.

4. srpna
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.