Po infarktu myokardu Indikace II/2
Zažádat

do 12 měsíců po vzniku infarktu myokardu

Překonal jste infarkt myokardu?

Lázně Poděbrady ,a.s., - specialista na lázeňskou léčbu pacientů s onemocněním srdce Vám s týmem specialistů nabízí pomoc po překonání infarktu myokardu v programu kardiorehabilitace v rámci komplexní lázeňské léčby.

Mám nárok na lázně?

Nárok na komplexní lázeňskou léčbu v délce 28-mi dnů je do 12-ti měsíců po vzniku infarktu myokardu (indikační skupina II/2).

Jak se dostat do lázní?

Pokus se rozhodnete využít možnosti léčení v našich lázních, stačí k tomu udělat několik jednoduchých kroků. Postup naleznete zde.

Co mě v rámci programu kardiorehabilitace čeká?

Kardiorehabilitace probíhá vždy pod dohledem lékaře. Základem je individuální nastavení podle zdravotního stavu a potřeb konkrétního pacienta.
pohybová aktivita– rozdělená do několika částí – zahřívací část(( např. rozcvička, strečink, apod.), aerobní trénink ( bicyklový ergometr apod.), relaxační část (pomalá chůze, strečink apod.) a event. silový trénink. Vše probíhá pod dohledem odborného personálu, kontroly krevního tlaku a tepové frekvence
balneoterapie – využití unikátního přírodního minerálního zdroje - poděbradské uhličité koupele pro vasodilatace (rozšíření cév), následně snížení krevního tlaku, zvýšení minutového srdečního výdeje.
edukace – rizikové faktory a možnosti jejich ovlivnění (odvykání kouření, poradenství v oblasti stravy, zvládání stresu a edukaci o významu užívání léků).

Benefity (výhody) po kardiorehabilitaci v lázních = srdce v kondici

Na srdce jsou Poděbrady!

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Recenze

100 % spokojenost

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 61 klientů a 61 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

Li bil se mi přátelský přístup veškerého lázeňského personálu a zvláště paní Mudr. Rybackove. A za mě by se mohla zlepšit kvalita jidla.

Zobrazit pokračování…

Li bil se mi přátelský přístup veškerého lázeňského personálu a zvláště paní Mudr. Rybackove. A za mě by se mohla zlepšit kvalita jidla.

3. listopadu 2024

Dobrý den s lázněmi jsem byl spokojený, výborná obsluha v hotelové restauraci a výborný přístup sestřiček v lázních při procedůrách

Zobrazit pokračování…

Dobrý den s lázněmi jsem byl spokojený, výborná obsluha v hotelové restauraci a výborný přístup sestřiček v lázních při procedůrách

1. října 2024

Uhličité koupele byly skvělé, personal příjemný takže jsem si nádherně odpočinul

Zobrazit pokračování…

Uhličité koupele byly skvělé, personal příjemný takže jsem si nádherně odpočinul

23. července 2024
Další recenze...
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.