Stav po revaskularizaci cév mimo srdce (do 4 měsíců od výkonu) Indikace II/8
Zažádat

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Recenze

100 % spokojenost

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpověděli 4 klienti a 4 z nich byli s pobytem spokojeni.

Přečtěte si recenze:

Personál byl milý a vstřícný. Stravování bez výtky a procedury také. Děkuji

Zobrazit pokračování…

Personál byl milý a vstřícný. Stravování bez výtky a procedury také. Děkuji

2. října 2024

Není co dodat,jednání na všech procedůrách perfektní, strava perfektní

Zobrazit pokračování…

Není co dodat,jednání na všech procedůrách perfektní, strava perfektní

23. srpna 2023

Už jsem byl v lázních po druhé a opět se mi u Vás líbilo. Přijel jsem se léčit a ne hledat mouchy ve službách lázní. Takže za mně vše v nejlepším pořádku a to jak při procedurách, tak i co se týká ubytování a stravování.

Zobrazit pokračování…

Už jsem byl v lázních po druhé a opět se mi u Vás líbilo. Přijel jsem se léčit a ne hledat mouchy ve službách lázní. Takže za mně vše v nejlepším pořádku a to jak při procedurách, tak i co se týká ubytování a stravování.

18. července 2023

Veškerý personál (od procedur, přes jídelnu až po úklid) je skvělý, smekám před nimi, zvlášť při tom počtu klientů. K zamyšlení je snad jen systém návštěv u lékařů - při kombinaci vizit s novými nástupy dochází ke kumulaci většího množství klientů v jednom místě a delšímu čekání, což občas vede k…

Zobrazit pokračování…

Veškerý personál (od procedur, přes jídelnu až po úklid) je skvělý, smekám před nimi, zvlášť při tom počtu klientů. K zamyšlení je snad jen systém návštěv u lékařů - při kombinaci vizit s novými nástupy dochází ke kumulaci většího množství klientů v jednom místě a delšímu čekání, což občas vede k nervozitě zúčastněných.

27. září 2022
Další recenze...
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.