Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 134 klientů a 133 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Velmi příjemný personál RC Máj, čistota pokojů i skvělé jídlo - to bych rozhodně vyzdvihl. 2x se mi stalo, že jsem dostal jiné jídlo než jsem si objednal, ale to je jen drobnost. Díky za skvělou péči.J. Valošek
Zobrazit pokračování…Velmi příjemný personál RC Máj, čistota pokojů i skvělé jídlo - to bych rozhodně vyzdvihl. 2x se mi stalo, že jsem dostal jiné jídlo než jsem si objednal, ale to je jen drobnost. Díky za skvělou péči.J. Valošek
27. březnaMoc se mi líbil přístup a ochota vždy pomoci jak sester, tak rehabilitačního úseku, tak personálu v jídelně, tak paní uklízečky na mém úseku. Maximální spokojenost nemám výhrady ani podněty na zlepšení.
Zobrazit pokračování…Moc se mi líbil přístup a ochota vždy pomoci jak sester, tak rehabilitačního úseku, tak personálu v jídelně, tak paní uklízečky na mém úseku. Maximální spokojenost nemám výhrady ani podněty na zlepšení.
14. březnaVýborná byla péče terapeutů a vůbec celého personálu rehabilitačního centra. Jako zlepšení by se mohl pořídit modernější automat na kávu a nápoje.
Zobrazit pokračování…Výborná byla péče terapeutů a vůbec celého personálu rehabilitačního centra. Jako zlepšení by se mohl pořídit modernější automat na kávu a nápoje.
12. březnaLékařská péče a personál - výborné a bez připomínek. Nevýhodou je velká vzdálenost od lázeňského centra (cca 3/4 km) a tím i chybějící možnost alespoň minimálního společenského posezení s možností obsluhy a koupit si občerstvení podle momentální chuti. Kávový automat je poněkud zastaralý typ s…
Zobrazit pokračování…Lékařská péče a personál - výborné a bez připomínek. Nevýhodou je velká vzdálenost od lázeňského centra (cca 3/4 km) a tím i chybějící možnost alespoň minimálního společenského posezení s možností obsluhy a koupit si občerstvení podle momentální chuti. Kávový automat je poněkud zastaralý typ s nemožností použití platební karty a s možností použití mince v hodnotě maximálně 20,- Kč. Navíc nevrací přeplatek. Pokud už není možno použít platební kartu, bylo by vhodné doplnit ho alespoň automatem na výměnu bankovek za mince. V jídle dobrý výběr, ale některá jídla působí dojmem nevýrazné chuti a na stole je přitom k dispozici jen sůl a pepř.
12. březnaVnímala jsem pocit starostlivé péče, péče o naše zdraví a pododlí, Děkuji!
Zobrazit pokračování…Vnímala jsem pocit starostlivé péče, péče o naše zdraví a pododlí, Děkuji!
11. březnachybí kavárna nebo restaurace, kde by se nechalo posedět v reh.centru Máj
Zobrazit pokračování…chybí kavárna nebo restaurace, kde by se nechalo posedět v reh.centru Máj
6. březnaVše se mi líbilo, měl by se zavést úklid o víkendu
Zobrazit pokračování…Vše se mi líbilo, měl by se zavést úklid o víkendu
5. březnaChybí zde malá kavárnička, možnost dokoupení něčeho na dobrou chuť, prostě takové zázemí.
Zobrazit pokračování…Chybí zde malá kavárnička, možnost dokoupení něčeho na dobrou chuť, prostě takové zázemí.
5. březnaRehabilitační cvičení vše v budově
Zobrazit pokračování…Rehabilitační cvičení vše v budově
4. březnaPoprvé jsem byla v lázních,byla jsem mile překvapena . Příjemný a vstřícný přístup všech zaměstnanců. děkuji
Zobrazit pokračování…Poprvé jsem byla v lázních,byla jsem mile překvapena . Příjemný a vstřícný přístup všech zaměstnanců. děkuji
3. březnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Dle slov rodičů si celý pobyt maximálně užili, odpočinuli si a bylo až neuvěřitelné, že se na každém kroku setkali s usměvavým personálem. Od recepce, všechny sestry a personál. Nikde ani náznak nepříjemnosti nebo neochoty. Takový velký zázrak.