Stav po kardiochirurgických výkonech – z domova (do 3 měsíců po výkonu) Indikace II/6
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

97,4 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 192 klientů a 187 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

dobrá, ale...

Pobyt proběhl v pořádku jen nechápu jak je možné dát nově príchozího silně nachlazeného pacienta do společného pokoje. Odjížděl jsem s teplotou .kašlem, únavou a bolestí celého těla.

Zobrazit pokračování…

Pobyt proběhl v pořádku jen nechápu jak je možné dát nově príchozího silně nachlazeného pacienta do společného pokoje. Odjížděl jsem s teplotou .kašlem, únavou a bolestí celého těla.

26. března
perfektní

Dobrý den byla jsem velmi spokojená i s personálem s ubytování se vším akorát možná můj názor zbytečné teplé večeře, které jsou pořád stejné s nějakou omáčkou....dekuji

Zobrazit pokračování…

Dobrý den byla jsem velmi spokojená i s personálem s ubytování se vším akorát možná můj názor zbytečné teplé večeře, které jsou pořád stejné s nějakou omáčkou....dekuji

24. března
dobrá, ale...

Dlouhé čekání na teplou vodu večer. Ráno zas čekání na studenou. Vše co se koupelny týče.

Zobrazit pokračování…

Dlouhé čekání na teplou vodu večer. Ráno zas čekání na studenou. Vše co se koupelny týče.

24. března
dobrá, ale...

Malá plocha jídelních stolů zvláště když musíte stůl sdílet s pacienty, kteří trpí nepřekonatelnými projevy kašle a rýmy . Zřejmě jde i o nedostatečnou péči ošetřujících lékařů. Zároveň i někdy o jejich nedostatečnou informovanost v oblasti nových léčebných metod či technologií, ač snaha…

Zobrazit pokračování…

Malá plocha jídelních stolů zvláště když musíte stůl sdílet s pacienty, kteří trpí nepřekonatelnými projevy kašle a rýmy . Zřejmě jde i o nedostatečnou péči ošetřujících lékařů. Zároveň i někdy o jejich nedostatečnou informovanost v oblasti nových léčebných metod či technologií, ač snaha nechyběla. Ošetřujícímu personálu díky a 1*, stravování také velmi dobré stejně i ubytovací služby. Děkuji M. Valentová

23. března
perfektní

Útulný ale malý pokoj. Byla by potřeba renovace koupelny.

Zobrazit pokračování…

Útulný ale malý pokoj. Byla by potřeba renovace koupelny.

19. března
perfektní

Dobrý den, k celkovému pobytu v lázních, atd., nemám žádnou výtku. Chtěl bych tímto zároveň všem moc poděkovat za celkovou procedurální péči a přístup. Milan Pražák

Zobrazit pokračování…

Dobrý den, k celkovému pobytu v lázních, atd., nemám žádnou výtku. Chtěl bych tímto zároveň všem moc poděkovat za celkovou procedurální péči a přístup. Milan Pražák

17. března
perfektní

Perfektní procedury, ubytování,dala by se ale zlepšit kvalita stravování (někdy se jídlo opravdu nepovedlo)

Zobrazit pokračování…

Perfektní procedury, ubytování,dala by se ale zlepšit kvalita stravování (někdy se jídlo opravdu nepovedlo)

12. března
perfektní

Zdravim,zmenil bych orientaci.treba nejakou barvou at ,starsi lidi 3 dny netapaji.Virivka by mohla byt teplejsi 36stupnu je malo.Jinak urcite super.Byl jsem velice spokojeny.Huso Josef

Zobrazit pokračování…

Zdravim,zmenil bych orientaci.treba nejakou barvou at ,starsi lidi 3 dny netapaji.Virivka by mohla byt teplejsi 36stupnu je malo.Jinak urcite super.Byl jsem velice spokojeny.Huso Josef

10. března
perfektní

Větší zájem personálu o klienty na uhličitých koupelích. Chybí informace proč zábaly na 15 minut.

Zobrazit pokračování…

Větší zájem personálu o klienty na uhličitých koupelích. Chybí informace proč zábaly na 15 minut.

6. března
perfektní

Moc se mi u Vás líbilo, krásné ubytování a milé sestřičky na procedurách.

Zobrazit pokračování…

Moc se mi u Vás líbilo, krásné ubytování a milé sestřičky na procedurách.

4. března
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.