Kořenové syndromy s iritačně-zánikovým syndromem Indikace VI/3
Zažádat

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Recenze

100 % spokojenost

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 31 klientů a 31 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

Dobrý večer, byla jsem naprosto spokojená, nadšená! Ubytování, jídlo, procedury, recepce, doktorka, sestřičky, atd. skvělý. Jen - jedna připomínka, nejen za mne: jak se do Libenského dostat s těžkým kufrem?!? Nešlo by tam vybudovat něco na vytahování kufrů?!? Hezký večer a děkuji za krásné tři…

Zobrazit pokračování…

Dobrý večer, byla jsem naprosto spokojená, nadšená! Ubytování, jídlo, procedury, recepce, doktorka, sestřičky, atd. skvělý. Jen - jedna připomínka, nejen za mne: jak se do Libenského dostat s těžkým kufrem?!? Nešlo by tam vybudovat něco na vytahování kufrů?!? Hezký večer a děkuji za krásné tři týdny!!

5. listopadu 2024

K snídani chyběla bílá káva (Caro), kakao(instantní). Kávu nepiji. Celý pobyt jen čaj ?? Nevyhovující parkoviště za hotelem Libenský-díry, bahno, louže ,nelze jet s kolečkovým kofrem od auta(stěžovali si všichni klienti s kterými jsme mluvili)

Zobrazit pokračování…

K snídani chyběla bílá káva (Caro), kakao(instantní). Kávu nepiji. Celý pobyt jen čaj ?? Nevyhovující parkoviště za hotelem Libenský-díry, bahno, louže ,nelze jet s kolečkovým kofrem od auta(stěžovali si všichni klienti s kterými jsme mluvili)

5. listopadu 2024

Velmi spokojená jsem byla s průběhem procedur, ubytování vč. úklidu (hotel Libenský - pokoj č. 359). Stravování by mohlo naopak přidat více na používání čerstvé zeleniny, druhů salátů a příloh - méně pak dochucování pokrmů umělými dochucovadly. Pokud by to bylo možné i zajistit větší stoly pro 4…

Zobrazit pokračování…

Velmi spokojená jsem byla s průběhem procedur, ubytování vč. úklidu (hotel Libenský - pokoj č. 359). Stravování by mohlo naopak přidat více na používání čerstvé zeleniny, druhů salátů a příloh - méně pak dochucování pokrmů umělými dochucovadly. Pokud by to bylo možné i zajistit větší stoly pro 4 dospělé osoby.

14. října 2024

Vše bylo perfektní, personál velmi vstřícný, ochotný. Na procedurách, v jídelně, recepci. Možna by to chtělo vylepšit jídlo. Děkuji a přeji krásný podzim ..

Zobrazit pokračování…

Vše bylo perfektní, personál velmi vstřícný, ochotný. Na procedurách, v jídelně, recepci. Možna by to chtělo vylepšit jídlo. Děkuji a přeji krásný podzim ..

7. října 2024

Všude čisto a příjemný personál. Jen v době respiračních chorob jsem postrádala dezinfekce - minimálně v jídelně. Jinak naprostá spokojenost. Děkuji za super pobyt.

Zobrazit pokračování…

Všude čisto a příjemný personál. Jen v době respiračních chorob jsem postrádala dezinfekce - minimálně v jídelně. Jinak naprostá spokojenost. Děkuji za super pobyt.

1. října 2024
Další recenze...
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.