Update cookies preferences
Vysoký krevní tlak (hypertenze) Indikace II/3
Registrace pacienta

Hypertenzní nemoc II. až III. stupně

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

95,8 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 24 klientů a 23 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Nemám žádné porovnání z lázeňskou péčí z jiných lázní. Pokud mohu hodnotit třítýdenní pobyt v lázních Poděbrady, dle mého názoru pobyt v lázních Poděbrady byl pro mně osobně velmi příjemný a jsem rád, že jsem mohl absolvovat všechny doporučené procedury. Ubytování kvalitní a příjemné, obsluhující…

Zobrazit pokračování…

Nemám žádné porovnání z lázeňskou péčí z jiných lázní. Pokud mohu hodnotit třítýdenní pobyt v lázních Poděbrady, dle mého názoru pobyt v lázních Poděbrady byl pro mně osobně velmi příjemný a jsem rád, že jsem mohl absolvovat všechny doporučené procedury. Ubytování kvalitní a příjemné, obsluhující personál, na jídelně, na procedurách, lékařka, sestřičky na sesterně byly vždy slušné a ochotné nám lázeňským hostům pobyt zpříjemnit. Ke stravování a obsluze jídelny lze vše jen pochválit. Jediné co mně chybělo na televizních programech one play sport ke sledování sportovních přenosů a mohl by být na jedné televizy ve větší společenské místnosti

11. srpna
perfektní

Pobyt byl skvělý. Velmi pěkný pokoj s prostornou lednicí, příjemné ubytování a chutné stravování.

Zobrazit pokračování…

Pobyt byl skvělý. Velmi pěkný pokoj s prostornou lednicí, příjemné ubytování a chutné stravování.

9. srpna
perfektní

Celkově jsem byl spokojen strava, služby. Ubytování bylo také v pořádku až na velice malou koupelnu, kde jsem se tak tak vešel.Jinak děkuji.

Zobrazit pokračování…

Celkově jsem byl spokojen strava, služby. Ubytování bylo také v pořádku až na velice malou koupelnu, kde jsem se tak tak vešel.Jinak děkuji.

22. července
perfektní

Poděbrady a vše co souvisí s Lázněmi - ubytování, procedúry, personál já miluju a na hotel Libenský nedám dopustit. Byla jsem u Vás 2x na měsíc a spokojená. Kdybych měla na starosti hotel Libenský, vyměnila bych kuchaře. Jeden z kuchařů podle mě neumí moc vařit, bohužel. Ale nebudu mu zátápět.…

Zobrazit pokračování…

Poděbrady a vše co souvisí s Lázněmi - ubytování, procedúry, personál já miluju a na hotel Libenský nedám dopustit. Byla jsem u Vás 2x na měsíc a spokojená. Kdybych měla na starosti hotel Libenský, vyměnila bych kuchaře. Jeden z kuchařů podle mě neumí moc vařit, bohužel. Ale nebudu mu zátápět. Vy jako správní hospodáři určitě víte nejlépe "co Vám běhá po dvorku". EJ

22. července
perfektní

- péče o pacienta na procedurách naprosto perfektní - úklid pokoje bez chyby - jídlo-bylo poznat střídání "dvou směn", jedna směna lepší kuchař, jídlo lépe vychucené - zbytečné svícení na chodbách během dne, dalo by se ušetřit na energiích - kavárna Hodiny naprostý propadák - celkové hodnocení…

Zobrazit pokračování…

- péče o pacienta na procedurách naprosto perfektní - úklid pokoje bez chyby - jídlo-bylo poznat střídání "dvou směn", jedna směna lepší kuchař, jídlo lépe vychucené - zbytečné svícení na chodbách během dne, dalo by se ušetřit na energiích - kavárna Hodiny naprostý propadák - celkové hodnocení - spokojenost, děkuji za péči o mou osobu. Vladimír Semotán

7. července
perfektní

Líbilo se vše.Od objednání pobytu,recepce, jídelna,procedury, úklid pokoje,nelze si na nic ztěžovat.Přisti rok se vrátím jako samoplatce.Dekuji za příjemné 3 týdny.

Zobrazit pokračování…

Líbilo se vše.Od objednání pobytu,recepce, jídelna,procedury, úklid pokoje,nelze si na nic ztěžovat.Přisti rok se vrátím jako samoplatce.Dekuji za příjemné 3 týdny.

2. července
perfektní

Byl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.

Zobrazit pokračování…

Byl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.

27. května
perfektní

Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.

Zobrazit pokračování…

Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.

29. dubna
perfektní

Lázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak…

Zobrazit pokračování…

Lázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak spokojenost. Jo, ještě jedna konkrétní poznámka. Byl jsem v hotelu Libenský již v roce 2012, dokonce ve stejném pokoji jako letos. Na chodbě je pořád tentýž koberec, který již před těmi lety někdo pozvracel takovým způsobem, že to vyžralo z koberce barvu. V podlaze pod kobercem v mém pokoji (542) je pak stále schovaná díra, ve které by si člověk s uvolněnými klouby vyvrtnul snadno kotník. Jsou to drobnosti, ale nedělají dobrý dojem. Přeji hezký den a více pozornosti k detailům, podle kterých lidé hodnotí kvalitu bydlení. Lázeňský hotel se zajímavou historií, stojící přímo na kolonádě, by se měl pyšnit lepším standardem :-)

16. dubna
dobrá, ale...

Jídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.

Zobrazit pokračování…

Jídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.

5. dubna
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.