Hypertenzní nemoc II. až III. stupně
Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 24 klientů a 23 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Nemám žádné porovnání z lázeňskou péčí z jiných lázní. Pokud mohu hodnotit třítýdenní pobyt v lázních Poděbrady, dle mého názoru pobyt v lázních Poděbrady byl pro mně osobně velmi příjemný a jsem rád, že jsem mohl absolvovat všechny doporučené procedury. Ubytování kvalitní a příjemné, obsluhující…
Zobrazit pokračování…Nemám žádné porovnání z lázeňskou péčí z jiných lázní. Pokud mohu hodnotit třítýdenní pobyt v lázních Poděbrady, dle mého názoru pobyt v lázních Poděbrady byl pro mně osobně velmi příjemný a jsem rád, že jsem mohl absolvovat všechny doporučené procedury. Ubytování kvalitní a příjemné, obsluhující personál, na jídelně, na procedurách, lékařka, sestřičky na sesterně byly vždy slušné a ochotné nám lázeňským hostům pobyt zpříjemnit. Ke stravování a obsluze jídelny lze vše jen pochválit. Jediné co mně chybělo na televizních programech one play sport ke sledování sportovních přenosů a mohl by být na jedné televizy ve větší společenské místnosti
11. srpnaPobyt byl skvělý. Velmi pěkný pokoj s prostornou lednicí, příjemné ubytování a chutné stravování.
Zobrazit pokračování…Pobyt byl skvělý. Velmi pěkný pokoj s prostornou lednicí, příjemné ubytování a chutné stravování.
9. srpnaCelkově jsem byl spokojen strava, služby. Ubytování bylo také v pořádku až na velice malou koupelnu, kde jsem se tak tak vešel.Jinak děkuji.
Zobrazit pokračování…Celkově jsem byl spokojen strava, služby. Ubytování bylo také v pořádku až na velice malou koupelnu, kde jsem se tak tak vešel.Jinak děkuji.
22. červencePoděbrady a vše co souvisí s Lázněmi - ubytování, procedúry, personál já miluju a na hotel Libenský nedám dopustit. Byla jsem u Vás 2x na měsíc a spokojená. Kdybych měla na starosti hotel Libenský, vyměnila bych kuchaře. Jeden z kuchařů podle mě neumí moc vařit, bohužel. Ale nebudu mu zátápět.…
Zobrazit pokračování…Poděbrady a vše co souvisí s Lázněmi - ubytování, procedúry, personál já miluju a na hotel Libenský nedám dopustit. Byla jsem u Vás 2x na měsíc a spokojená. Kdybych měla na starosti hotel Libenský, vyměnila bych kuchaře. Jeden z kuchařů podle mě neumí moc vařit, bohužel. Ale nebudu mu zátápět. Vy jako správní hospodáři určitě víte nejlépe "co Vám běhá po dvorku". EJ
22. července- péče o pacienta na procedurách naprosto perfektní - úklid pokoje bez chyby - jídlo-bylo poznat střídání "dvou směn", jedna směna lepší kuchař, jídlo lépe vychucené - zbytečné svícení na chodbách během dne, dalo by se ušetřit na energiích - kavárna Hodiny naprostý propadák - celkové hodnocení…
Zobrazit pokračování…- péče o pacienta na procedurách naprosto perfektní - úklid pokoje bez chyby - jídlo-bylo poznat střídání "dvou směn", jedna směna lepší kuchař, jídlo lépe vychucené - zbytečné svícení na chodbách během dne, dalo by se ušetřit na energiích - kavárna Hodiny naprostý propadák - celkové hodnocení - spokojenost, děkuji za péči o mou osobu. Vladimír Semotán
7. červenceLíbilo se vše.Od objednání pobytu,recepce, jídelna,procedury, úklid pokoje,nelze si na nic ztěžovat.Přisti rok se vrátím jako samoplatce.Dekuji za příjemné 3 týdny.
Zobrazit pokračování…Líbilo se vše.Od objednání pobytu,recepce, jídelna,procedury, úklid pokoje,nelze si na nic ztěžovat.Přisti rok se vrátím jako samoplatce.Dekuji za příjemné 3 týdny.
2. červenceByl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.
Zobrazit pokračování…Byl jsem velmi spokojen. Všechny procedury byly výborné, sestřičky profesionální a velmi milé.
27. květnaChování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.
Zobrazit pokračování…Chování a přístup personálu na procedúrach a jídelně.
29. dubnaLázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak…
Zobrazit pokračování…Lázně príma, procedury též. Jediný roblém je, že rozpis procedur někdy koliduje s časem jídla. Například snídaně od 7,00 do 8,00 a procedura v jiném objektu je již od 7,30. A rovněž časy jídla, tedy pro tzv. "první" směnu. Oběd v 11 hod. a večeře v 17 hod. je opravdu příliš brzy. Jinak spokojenost. Jo, ještě jedna konkrétní poznámka. Byl jsem v hotelu Libenský již v roce 2012, dokonce ve stejném pokoji jako letos. Na chodbě je pořád tentýž koberec, který již před těmi lety někdo pozvracel takovým způsobem, že to vyžralo z koberce barvu. V podlaze pod kobercem v mém pokoji (542) je pak stále schovaná díra, ve které by si člověk s uvolněnými klouby vyvrtnul snadno kotník. Jsou to drobnosti, ale nedělají dobrý dojem. Přeji hezký den a více pozornosti k detailům, podle kterých lidé hodnotí kvalitu bydlení. Lázeňský hotel se zajímavou historií, stojící přímo na kolonádě, by se měl pyšnit lepším standardem :-)
16. dubnaJídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.
Zobrazit pokračování…Jídlo dobré i chuťově ale maso tuhé . Několikrát jsme maso vrátily a servirce to oznámily ale opět se to opakovalo.
5. dubnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
V hotelu Tlapák se mi moc líbilo a pokoj č. 404 Vám vřele doporučuji.