Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 32 klientů a 32 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
100% spokojenost, milý personál, rehabilitační sestry vstřícné a ochotné. Těšila jsem se na pobyt a opravdu jsem si ho užila.
Zobrazit pokračování…100% spokojenost, milý personál, rehabilitační sestry vstřícné a ochotné. Těšila jsem se na pobyt a opravdu jsem si ho užila.
24. červencezlepšit úklid pokojů, rozšířit prodej z automatů
Zobrazit pokračování…zlepšit úklid pokojů, rozšířit prodej z automatů
17. červencePřijetí do rehabilitačního ústavu po operaci bylo v elmi příjemné, byla jsem řádně seznámena se vším, co k pobytu potřebuji. Zdravotnický personál má zájem, aby klientům pomohl zlepšit a urychlit návrat do běžného života. Děkuji.
Zobrazit pokračování…Přijetí do rehabilitačního ústavu po operaci bylo v elmi příjemné, byla jsem řádně seznámena se vším, co k pobytu potřebuji. Zdravotnický personál má zájem, aby klientům pomohl zlepšit a urychlit návrat do běžného života. Děkuji.
6. červenceVšechno je perfektní, až na jednu věc: To reklamní lákadlo „WiFi na pokoji zdarma“ je přinejmenším velice odvážné! Pokud to některý den vůbec funguje, tak se data odesílají rychlostí 2,4KB/s, pak to vypadne a zkoušíte to znovu a znovu. WiFi připojení je tady horší než katastrofální, pět minut…
Zobrazit pokračování…Všechno je perfektní, až na jednu věc: To reklamní lákadlo „WiFi na pokoji zdarma“ je přinejmenším velice odvážné! Pokud to některý den vůbec funguje, tak se data odesílají rychlostí 2,4KB/s, pak to vypadne a zkoušíte to znovu a znovu. WiFi připojení je tady horší než katastrofální, pět minut sotva jde a hodinu nejde vůbec. Vzkaz pro klienty: neberte si do lázní notebook s přesvědčením, že budete v Máji provádět důležitou práci pro podnik, způsobíte si u firmy problémy!
15. květnaNemám připomínky. Byl jsem spokojen.
Zobrazit pokračování…Nemám připomínky. Byl jsem spokojen.
29. dubnaVše bylo skvělé. Hodné sestřičky, odborné služby primáře i terapeutů, hodně procedur, dobré jídlo, úklid v pořádku. Prostě moc se mi tu líbilo.
Zobrazit pokračování…Vše bylo skvělé. Hodné sestřičky, odborné služby primáře i terapeutů, hodně procedur, dobré jídlo, úklid v pořádku. Prostě moc se mi tu líbilo.
11. březnaSpokojenost se vším, ubytováním, ochotou sestřiček, procedurami. Velmi mě překvapil pan primář, velmi milý pán s lidským přístupem. Za vše děkuji
Zobrazit pokračování…Spokojenost se vším, ubytováním, ochotou sestřiček, procedurami. Velmi mě překvapil pan primář, velmi milý pán s lidským přístupem. Za vše děkuji
19. únorapřístup veškerého personálu (doktorů, sestřiček, fyzioterapeuta pana Molnára, pracovnic jídelny) ke mně, jako k pacientovi
Zobrazit pokračování…přístup veškerého personálu (doktorů, sestřiček, fyzioterapeuta pana Molnára, pracovnic jídelny) ke mně, jako k pacientovi
13. únoraZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Před play off s Libercem jsem měl problémy s bolavýma zádama a zraněným přitahovačem v noze. Fyzioterapeuti v lázních mě dali dohromady tak, že jsem zvládl nejen celé play off, ale i mistrovství světa s nároďákem.