Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 12 klientů a 12 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Líbily se mi některé procedury, ale ne všechny. U některých jsem nepochopil, proč mi byly předepsány. A měla by se zlepšit úroveň ubytování (pokoje bez klimatizace) a úklidu v pokojích a především strava.
Zobrazit pokračování…Líbily se mi některé procedury, ale ne všechny. U některých jsem nepochopil, proč mi byly předepsány. A měla by se zlepšit úroveň ubytování (pokoje bez klimatizace) a úklidu v pokojích a především strava.
23. červenceVýborné procedury.Výborné polévky. Hlavní jídlo málo chutné. Velmi dobré ubytování.
Zobrazit pokračování…Výborné procedury.Výborné polévky. Hlavní jídlo málo chutné. Velmi dobré ubytování.
22. červenceByl jsem naprosto spokojený, veškeré procedury byly fajn, jídlo bylo dobré, ubytování na úrovni, díky.
Zobrazit pokračování…Byl jsem naprosto spokojený, veškeré procedury byly fajn, jídlo bylo dobré, ubytování na úrovni, díky.
21. červencePřístup personálu super, sestřiček jednička s hvězdičkou, z jídla jsem Nejedl nic co by mi nechutnalo. Jediný co bych mohl vytknout je málo místa u jídelního stolu . Malé stoly a hodně namáčkle u sebe. Chápu aby se vešlo více lidí ale pro starší a nemocné hosty je to dost nekomfortní. Jinak…
Zobrazit pokračování…Přístup personálu super, sestřiček jednička s hvězdičkou, z jídla jsem Nejedl nic co by mi nechutnalo. Jediný co bych mohl vytknout je málo místa u jídelního stolu . Malé stoly a hodně namáčkle u sebe. Chápu aby se vešlo více lidí ale pro starší a nemocné hosty je to dost nekomfortní. Jinak spokojenost.
10. červnaDobrý den, pobyt v lázních byl perfektní. Přístup personálu ke klientům byl profesionální. Jediná velká chyba je kavárna VIOLA !!! Byla jsem zvědavá jak se od mé poslední návštěvy před dvěma lety vylepšila. Bohužel stav vybavení je strašný - otrhaná křesílka u židlí ulomené područky také…
Zobrazit pokračování…Dobrý den, pobyt v lázních byl perfektní. Přístup personálu ke klientům byl profesionální. Jediná velká chyba je kavárna VIOLA !!! Byla jsem zvědavá jak se od mé poslední návštěvy před dvěma lety vylepšila. Bohužel stav vybavení je strašný - otrhaná křesílka u židlí ulomené područky také toalety volají po zásahu. Také personál nic moc. Prostě VIOLA volá o pomoc.
17. únoraPersonál byl milý a vstřícný. Stravování bez výtky a procedury také. Děkuji
Zobrazit pokračování…Personál byl milý a vstřícný. Stravování bez výtky a procedury také. Děkuji
2. října 2024Není co dodat,jednání na všech procedůrách perfektní, strava perfektní
Zobrazit pokračování…Není co dodat,jednání na všech procedůrách perfektní, strava perfektní
23. srpna 2023Pobyt u Vás byl skvělý, ráda zopakuji.
Zobrazit pokračování…Pobyt u Vás byl skvělý, ráda zopakuji.
26. července 2023Už jsem byl v lázních po druhé a opět se mi u Vás líbilo. Přijel jsem se léčit a ne hledat mouchy ve službách lázní. Takže za mně vše v nejlepším pořádku a to jak při procedurách, tak i co se týká ubytování a stravování.
Zobrazit pokračování…Už jsem byl v lázních po druhé a opět se mi u Vás líbilo. Přijel jsem se léčit a ne hledat mouchy ve službách lázní. Takže za mně vše v nejlepším pořádku a to jak při procedurách, tak i co se týká ubytování a stravování.
18. července 2023Veškerý personál (od procedur, přes jídelnu až po úklid) je skvělý, smekám před nimi, zvlášť při tom počtu klientů. K zamyšlení je snad jen systém návštěv u lékařů - při kombinaci vizit s novými nástupy dochází ke kumulaci většího množství klientů v jednom místě a delšímu čekání, což občas vede k…
Zobrazit pokračování…Veškerý personál (od procedur, přes jídelnu až po úklid) je skvělý, smekám před nimi, zvlášť při tom počtu klientů. K zamyšlení je snad jen systém návštěv u lékařů - při kombinaci vizit s novými nástupy dochází ke kumulaci většího množství klientů v jednom místě a delšímu čekání, což občas vede k nervozitě zúčastněných.
27. září 2022Zanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Srdce se léčí srdcem, ale bez srdce lidí je vždycky někde smutné srdce. Ze srdce a s díky za péči.