Update cookies preferences
Stav po kardiochirurgických výkonech – z domova (do 3 měsíců po výkonu) Indikace II/6
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

96,8 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 188 klientů a 182 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

dobrá, ale...

Špatné složení jídelníčku. Procedury tak za 3.prost|edí 2.

Zobrazit pokračování…

Špatné složení jídelníčku. Procedury tak za 3.prost|edí 2.

13. srpna
dobrá, ale...

Změňte jídelníček nebo vyměňte kuchaře !!!! Jinak jsem byl spokojen.Pulzer

Zobrazit pokračování…

Změňte jídelníček nebo vyměňte kuchaře !!!! Jinak jsem byl spokojen.Pulzer

28. července
perfektní

Byly to moje „teprve“ druhé lázně. Za 14 dní pobytu zde jsem nenašel nic, co by se mi nelíbilo. Naopak. Úžasný relax a spojenost po všech stránkách. Pokud pojedu znovu do lázní, tak se určitě vrátím znovu do Poděbrad.

Zobrazit pokračování…

Byly to moje „teprve“ druhé lázně. Za 14 dní pobytu zde jsem nenašel nic, co by se mi nelíbilo. Naopak. Úžasný relax a spojenost po všech stránkách. Pokud pojedu znovu do lázní, tak se určitě vrátím znovu do Poděbrad.

25. července
perfektní

líbilo se mi zaujetí provozních pracovníků pro práci pro spokojenost pacientů. Nelíbilo se mi přehlížení potřeb pacientů jedné lékařky

Zobrazit pokračování…

líbilo se mi zaujetí provozních pracovníků pro práci pro spokojenost pacientů. Nelíbilo se mi přehlížení potřeb pacientů jedné lékařky

21. července
perfektní

Pobytu se nedá nic vytknout. Byl výborný.

Zobrazit pokračování…

Pobytu se nedá nic vytknout. Byl výborný.

16. července
špatné

Všechny procedury a přístup personálu v rehabilitaci a stravovací oblasti byl velmi příjemný. Strava chutná a pestrá, ovoce dostatek oceňuji tím více, že jsem diabetik. Přístup osazenstva sesterny mne mne však zklamal. Věřím, že práce s nemocnými lidmi je náročná, proto občasné výkyvy chování…

Zobrazit pokračování…

Všechny procedury a přístup personálu v rehabilitaci a stravovací oblasti byl velmi příjemný. Strava chutná a pestrá, ovoce dostatek oceňuji tím více, že jsem diabetik. Přístup osazenstva sesterny mne mne však zklamal. Věřím, že práce s nemocnými lidmi je náročná, proto občasné výkyvy chování lékařů chápu. Celkově se cítím o moc lépe než při začátku pobytu. Děkuji.

10. července
perfektní

Pobyt v lázních mi hodně pomohl, protože tam byl ochotný a profesionální personál všech profesí od lékařů, sester, fyzioterapeutichých sester /které byly velice ochotné domluvit se na změně času dané procedury/, recepce, uklízečky, obsluha a skvělý tym kuchařů, kteří opravdu dobře vařili. Bylo by…

Zobrazit pokračování…

Pobyt v lázních mi hodně pomohl, protože tam byl ochotný a profesionální personál všech profesí od lékařů, sester, fyzioterapeutichých sester /které byly velice ochotné domluvit se na změně času dané procedury/, recepce, uklízečky, obsluha a skvělý tym kuchařů, kteří opravdu dobře vařili. Bylo by dobré, kdyby na recepci starším lidem bylo sděleno, jak používat kartu na pokoji, stalo se ve dvou případech, že to klienti nevěděli a byli po tmě do druhého dne. Jinak první kontakt s recepcí byl příjemný a velice vstřícný i když jsem se ptala dvakrát na stejnou věc. S pozdravem Vodičková Eva,

8. července
perfektní

Vše od přijetí v recepci , v jídelně a úklid pokoje bylo profesionální. Všichni zaměstnanci byli vstřícní a ochotni. Lázeńské procedury probíhaly dle rozpisu a opět profesionálně. Odjela jsem spokojená s tím,že se do lázní a hotelu vrátím. S pozdravem Radlová Dana

Zobrazit pokračování…

Vše od přijetí v recepci , v jídelně a úklid pokoje bylo profesionální. Všichni zaměstnanci byli vstřícní a ochotni. Lázeńské procedury probíhaly dle rozpisu a opět profesionálně. Odjela jsem spokojená s tím,že se do lázní a hotelu vrátím. S pozdravem Radlová Dana

6. července
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.