Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 188 klientů a 182 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Špatné složení jídelníčku. Procedury tak za 3.prost|edí 2.
Zobrazit pokračování…Špatné složení jídelníčku. Procedury tak za 3.prost|edí 2.
13. srpnaZměňte jídelníček nebo vyměňte kuchaře !!!! Jinak jsem byl spokojen.Pulzer
Zobrazit pokračování…Změňte jídelníček nebo vyměňte kuchaře !!!! Jinak jsem byl spokojen.Pulzer
28. červenceByly to moje „teprve“ druhé lázně. Za 14 dní pobytu zde jsem nenašel nic, co by se mi nelíbilo. Naopak. Úžasný relax a spojenost po všech stránkách. Pokud pojedu znovu do lázní, tak se určitě vrátím znovu do Poděbrad.
Zobrazit pokračování…Byly to moje „teprve“ druhé lázně. Za 14 dní pobytu zde jsem nenašel nic, co by se mi nelíbilo. Naopak. Úžasný relax a spojenost po všech stránkách. Pokud pojedu znovu do lázní, tak se určitě vrátím znovu do Poděbrad.
25. červencelíbilo se mi zaujetí provozních pracovníků pro práci pro spokojenost pacientů. Nelíbilo se mi přehlížení potřeb pacientů jedné lékařky
Zobrazit pokračování…líbilo se mi zaujetí provozních pracovníků pro práci pro spokojenost pacientů. Nelíbilo se mi přehlížení potřeb pacientů jedné lékařky
21. červencePobytu se nedá nic vytknout. Byl výborný.
Zobrazit pokračování…Pobytu se nedá nic vytknout. Byl výborný.
16. červenceVšechny procedury a přístup personálu v rehabilitaci a stravovací oblasti byl velmi příjemný. Strava chutná a pestrá, ovoce dostatek oceňuji tím více, že jsem diabetik. Přístup osazenstva sesterny mne mne však zklamal. Věřím, že práce s nemocnými lidmi je náročná, proto občasné výkyvy chování…
Zobrazit pokračování…Všechny procedury a přístup personálu v rehabilitaci a stravovací oblasti byl velmi příjemný. Strava chutná a pestrá, ovoce dostatek oceňuji tím více, že jsem diabetik. Přístup osazenstva sesterny mne mne však zklamal. Věřím, že práce s nemocnými lidmi je náročná, proto občasné výkyvy chování lékařů chápu. Celkově se cítím o moc lépe než při začátku pobytu. Děkuji.
10. červencePobyt v lázních mi hodně pomohl, protože tam byl ochotný a profesionální personál všech profesí od lékařů, sester, fyzioterapeutichých sester /které byly velice ochotné domluvit se na změně času dané procedury/, recepce, uklízečky, obsluha a skvělý tym kuchařů, kteří opravdu dobře vařili. Bylo by…
Zobrazit pokračování…Pobyt v lázních mi hodně pomohl, protože tam byl ochotný a profesionální personál všech profesí od lékařů, sester, fyzioterapeutichých sester /které byly velice ochotné domluvit se na změně času dané procedury/, recepce, uklízečky, obsluha a skvělý tym kuchařů, kteří opravdu dobře vařili. Bylo by dobré, kdyby na recepci starším lidem bylo sděleno, jak používat kartu na pokoji, stalo se ve dvou případech, že to klienti nevěděli a byli po tmě do druhého dne. Jinak první kontakt s recepcí byl příjemný a velice vstřícný i když jsem se ptala dvakrát na stejnou věc. S pozdravem Vodičková Eva,
8. červenceVše od přijetí v recepci , v jídelně a úklid pokoje bylo profesionální. Všichni zaměstnanci byli vstřícní a ochotni. Lázeńské procedury probíhaly dle rozpisu a opět profesionálně. Odjela jsem spokojená s tím,že se do lázní a hotelu vrátím. S pozdravem Radlová Dana
Zobrazit pokračování…Vše od přijetí v recepci , v jídelně a úklid pokoje bylo profesionální. Všichni zaměstnanci byli vstřícní a ochotni. Lázeńské procedury probíhaly dle rozpisu a opět profesionálně. Odjela jsem spokojená s tím,že se do lázní a hotelu vrátím. S pozdravem Radlová Dana
6. červenceZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Děkuji za výbornou organizaci pobytu, velkou profesionalitu, krásný pokoj a milé zacházení!