Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:
Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.
Za poslední rok nám odpovědělo 38 klientů a 38 z nich bylo s pobytem spokojeno.
Přečtěte si recenze:
Zlepšit rozpis procedur. Individuální cvičení hned po jídle není dobré. Zlepšit stravu v hotelu Libeňský. 5 dní stejné nebo podobné jídlo. jídlo. Chyba je v plánování. Personál je tu výborný, ochotný.
Zobrazit pokračování…Zlepšit rozpis procedur. Individuální cvičení hned po jídle není dobré. Zlepšit stravu v hotelu Libeňský. 5 dní stejné nebo podobné jídlo. jídlo. Chyba je v plánování. Personál je tu výborný, ochotný.
7. srpnaProfesionální přístup zaměstnanců,není co by dalo vytknout.
Zobrazit pokračování…Profesionální přístup zaměstnanců,není co by dalo vytknout.
30. červenceNedostatečná vybavenost v koupelně (chybí poličky a háčky). Personál v lázních, na procedurách i v kuchyni milý a vstřícný.
Zobrazit pokračování…Nedostatečná vybavenost v koupelně (chybí poličky a háčky). Personál v lázních, na procedurách i v kuchyni milý a vstřícný.
20. květnaSuper pobyt, dobré jídlo, ochotný personál. v jídelně však málo prostoru, pokud někdo vstává, s bídou se proplazí - lidé s holí nebo chodítkem mají teda dost negativní zážitky a ostatní také. Fronty na kávu potupné a nekonečné. Horká voda na čaj z automatu je na dvojí cyklus, aby se 1 šálek…
Zobrazit pokračování…Super pobyt, dobré jídlo, ochotný personál. v jídelně však málo prostoru, pokud někdo vstává, s bídou se proplazí - lidé s holí nebo chodítkem mají teda dost negativní zážitky a ostatní také. Fronty na kávu potupné a nekonečné. Horká voda na čaj z automatu je na dvojí cyklus, aby se 1 šálek vůbec naplnil. Ostatní nápoje ledové, o džusu jsem si nechávala zdát-ze všeho tekla pouze čistá voda. Však je ale nejzdravější, neublížila nikomu.
20. květnaUbytování - příšerné polštáře, nemožnost ovládat kličky u oken od země. Stravování - cca ze 60% škoda surovin k přípravě pokrmů, ale nemusela jsem vařit a mýt nádobí. Kladně hodnotím personál jak paní pokojské, recepční tak i v jídelně.
Zobrazit pokračování…Ubytování - příšerné polštáře, nemožnost ovládat kličky u oken od země. Stravování - cca ze 60% škoda surovin k přípravě pokrmů, ale nemusela jsem vařit a mýt nádobí. Kladně hodnotím personál jak paní pokojské, recepční tak i v jídelně.
17. květnaBohužel i v květnu je někdy zima a tak škoda, že se netopilo.
Zobrazit pokračování…Bohužel i v květnu je někdy zima a tak škoda, že se netopilo.
13. květnaPobyt v lázních jsem si užila.Personál skvělý,usměvavý.Procedury super.
Zobrazit pokračování…Pobyt v lázních jsem si užila.Personál skvělý,usměvavý.Procedury super.
23. dubnaPobyt v lázních byl perfektní, není co vytknout. Ubytování, procedury, přístup personálu, vše na jedničku. Jediné co bych uvítala, je více ovoce a zeleniny, pestřejší snídaně, jogurty, kaše. V hotelu Libenský a Zimní lázně jsou k dispozici knihobudky, což jsem velmi uvítala. Výběr knih různých…
Zobrazit pokračování…Pobyt v lázních byl perfektní, není co vytknout. Ubytování, procedury, přístup personálu, vše na jedničku. Jediné co bych uvítala, je více ovoce a zeleniny, pestřejší snídaně, jogurty, kaše. V hotelu Libenský a Zimní lázně jsou k dispozici knihobudky, což jsem velmi uvítala. Výběr knih různých žánrů, krátkých povídek, humoru, detektivek, příběhů z lázeňského prostředí.
23. dubna+Velmi milý přístup téměř všech zaměstnanců. - Větší kvalifikace a odbornost.
Zobrazit pokračování…+Velmi milý přístup téměř všech zaměstnanců. - Větší kvalifikace a odbornost.
23. dubnaZanechte nám prosím svůj email a my Vás budeme několikrát za měsíc informovat o našich aktuálních kulturních akcích nebo akčních pobytech. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.
Děkuji za výbornou organizaci pobytu, velkou profesionalitu, krásný pokoj a milé zacházení!