Update cookies preferences
Kořenové syndromy s iritačně-zánikovým syndromem Indikace VI/3
Registrace pacienta

Druhy léčebného pobytu

Pojišťovny

Pobyty s touto indikací poskytujeme klientům těchto pojišťoven:

111
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky (VZP)
201
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky
205
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP)
207
Oborová zdravotní pojišťovna (OZP)
209
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda
211
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
213
Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Foto od našich klientů

Recenze

97,6 % Spokojenost perfektní

Záleží nám na vaší spokojenosti. Proto všem klientům této indikace posíláme žádost o recenzi.

Za poslední rok nám odpovědělo 41 klientů a 40 z nich bylo s pobytem spokojeno.

Přečtěte si recenze:

perfektní

Libilo: prijemne prostredi, pekne pokoje, krasny park, profesionalita vsech pracovniku, velka empatie a vstricnost personalu, velmi dobre a pestre jidlo. Nelibilo: nic. Byla jsem velmi spokojena a budu se rada vracet a pratelum doporucim. Dekuji, BJ

Zobrazit pokračování…

Libilo: prijemne prostredi, pekne pokoje, krasny park, profesionalita vsech pracovniku, velka empatie a vstricnost personalu, velmi dobre a pestre jidlo. Nelibilo: nic. Byla jsem velmi spokojena a budu se rada vracet a pratelum doporucim. Dekuji, BJ

12. srpna
dobrá, ale...

Poděbrady jako město perfekní, hodně kulturních akcí, možností procházek a relaxací. Ale co se týče přímo léčby, tak nic moc. Sice lázně nabízejí i léčbu pohybových problémů, ale v podstatě nic moc nenabízejí. Bydlela jsem v hotelu Libenský a co se týče léčby, tak tedy v podstatě špatné. Ačkoli mne…

Zobrazit pokračování…

Poděbrady jako město perfekní, hodně kulturních akcí, možností procházek a relaxací. Ale co se týče přímo léčby, tak nic moc. Sice lázně nabízejí i léčbu pohybových problémů, ale v podstatě nic moc nenabízejí. Bydlela jsem v hotelu Libenský a co se týče léčby, tak tedy v podstatě špatné. Ačkoli mne doktorka při příjmu napsala co nejvíce individuálních cvičení a bazénů s cvičením, dostala jsem v reálu jen 1 cvičení a 2 bazény za 3 týdny. Navíc jsem nastoupila ve středu a první rehabilitaci dostala v pátek, jednu v sobotu, takže celkem za 5 dnů jen 2 rehabilitace (o víkendu fungují jen v sobotu) po 15-ti minutách, nic moc. Prý nemají kapacity. V tom případě by neměli nabízet léčbu, že? Šla bych někam jinam,,,,

6. srpna
perfektní

Po celé době pobytu byli všichni ochotný a vyšli nám vstříct.Přístup k nám byl velmi milý.Procedury byly perfektní ale klidně jich mohlo být víc.Strava byla výborná až moc

Zobrazit pokračování…

Po celé době pobytu byli všichni ochotný a vyšli nám vstříct.Přístup k nám byl velmi milý.Procedury byly perfektní ale klidně jich mohlo být víc.Strava byla výborná až moc

22. července
perfektní

Mohlo by se zlepšit stravování, jidlo školní jidelny, jinak velká spokojenost s procedurami i personálem.

Zobrazit pokračování…

Mohlo by se zlepšit stravování, jidlo školní jidelny, jinak velká spokojenost s procedurami i personálem.

17. července
perfektní

Z procedurami velká spokojenost s personálem a ochotou taky velká spokojenost. Tezke večeře a co se týká jídla uvítala bych větší pestrost jídla více salátů a pestřejší snídaně a co se týká pokojů a ubytování tak úklid výborný dostupnost výborná pouze v horkých dnech je potřeba klimatizovat pokoje

Zobrazit pokračování…

Z procedurami velká spokojenost s personálem a ochotou taky velká spokojenost. Tezke večeře a co se týká jídla uvítala bych větší pestrost jídla více salátů a pestřejší snídaně a co se týká pokojů a ubytování tak úklid výborný dostupnost výborná pouze v horkých dnech je potřeba klimatizovat pokoje

16. července
perfektní

Vážení , pobyt ve vašich lázních, konkrétně v hotelu Libenský a v Letních lázních , kde probíhala většina procedur, byl naprosto bezchybný a to ve všech oblastech poskytovaných služeb. Vysoká profesionalita a velice lidský a vstřícný přístup veškerého personálu - bez rozdílu oblasti působení,…

Zobrazit pokračování…

Vážení , pobyt ve vašich lázních, konkrétně v hotelu Libenský a v Letních lázních , kde probíhala většina procedur, byl naprosto bezchybný a to ve všech oblastech poskytovaných služeb. Vysoká profesionalita a velice lidský a vstřícný přístup veškerého personálu - bez rozdílu oblasti působení, bylo to, co činilo můj pobyt v lázních naprosto dokonalý. Nechtěla bych vyzdvihovat jednotlivce, ovšem nelze nezmínit fakt, že lékaři působící v hotelu Libenský, byli po roce první, kteří mi naslouchali, přemýšleli nad mým zdravotním problémem a nebyli pouze "opisovači" předchozích zdravotních zpráv . Děkuji celému týmu za to, co děláte, a jak to děláte. Vaše práce má skutečný smysl a je to znát. Pokud by to bylo jen trochu možné, velmi bych si přála, aby se toto poděkování skutečně dostalo k celému týmu hotelu Libenský a Letních lázní, s nimiž hotel úzce spolupracuje. Právě jím patří mé upřímné uznání, vděčnost a obdiv za jejich každodenní nasazení a péči. Ještě jednou moc děkuji za vaši starostlivost. Zdraví Mgr. Věra Mutlová

15. července
dobrá, ale...

Děkuji za pobyt, personál, se kterým jsem se setkala já, byl vstřícný, příjemný. Horší byla organizace při nástupu na léčení.

Zobrazit pokračování…

Děkuji za pobyt, personál, se kterým jsem se setkala já, byl vstřícný, příjemný. Horší byla organizace při nástupu na léčení.

14. července
perfektní

Perfektní byly: Pí Bylenková, pí Čadková a pí Steigrová. Vždy úsměv, skvěle odvedená práce a bylo patrné, že je práce baví. Služby v Chariclee byly celkově výborné. Rezervy byly při indiv. cvičení. Pro mou diagnozu jich mohlo být více a důsledně provedené, rhb sestra v G-Rexu měla značné…

Zobrazit pokračování…

Perfektní byly: Pí Bylenková, pí Čadková a pí Steigrová. Vždy úsměv, skvěle odvedená práce a bylo patrné, že je práce baví. Služby v Chariclee byly celkově výborné. Rezervy byly při indiv. cvičení. Pro mou diagnozu jich mohlo být více a důsledně provedené, rhb sestra v G-Rexu měla značné rezervy....

11. července
perfektní

občas kolidoval čas procedur s časem podávání jídla, ale jinak vše ostatní bylo v pořádku

Zobrazit pokračování…

občas kolidoval čas procedur s časem podávání jídla, ale jinak vše ostatní bylo v pořádku

10. června
Další…
Máte dotaz?
Dotaz úspěšně odeslán. Brzy Vám odpovíme.